VÝSLEDKY 1. ÚSTECKÉ
KOLOBĚŽKY

1997

 

Náš 1. 24 hodinový závod se konal ve dnech 14-15. června 1997 v parku Severní terasy v Ústí nad Labem za skromné, zato ale kvalitní účasti a “drobné” nepřízni počasí a hlavně  výbornou náladou.

Po nepříliš pěkných a propršených předcházejících dnech jsme se všichni probudily do deštivé soboty, která se bohužel podepsala (s největší pravděpodobností) na účasti závodních teamů. Ke startu tedy nastoupilo 6 na vše připravených družstev (včetně některých pořadatelů).

Závod se konal na trati o délce 1390 m za asistence místních obyvatel a Městské POLICIE. Ta se možná bude našeho 2. Ročníku účastnit také za řídítky vlastního stroje. DEPO závodních strojů, plátěné HOTELY, RESTAURAČNÍ zařízení, MASÁŽNÍ SALÓNY aj. byly vybudovány na severní straně u “závodní dráhy”.
Závod byl počítán na matematickém stroji zn. PC a na programu f. MANIKIN Data corp. (Petr Mužíček) a za “neustálé?” obsluhy pánů Doležala, Janečka, autora programu, …..

Jakoby se počasí chtělo všem zoufalcům odvděčit, krátce před startem vylezlo SLUNCE a s několika občasnými mráčky kroužily závodníci více (někteří méně) spokojeně po hlavních promenádách parku Družby spolu s obyvateli sídliště, kteří se také snažily náležitě využít příznivé změny počasí. Dokonce se dá i říci, že až na několik málo případů se snažily obě strany (DOMÁCÍ – obyvatelé a HOSTÉ – koloběžci) vycházet spolu na co nejvyšší úrovni. Závod samotný probíhal vcelku bez komplikací. Jen některým posádkám selhávali více či méně stroje (ALJAŠKA odpadla zcela a brzy, neb se jim stroj rozlomil na 2 části a někteří členové doplnily osádky jiných teamů do plného počtu – POZOR ne VYMĚNILY, neb toto pravidla neumožnila). Radost z rychlosti, minima úrazů či jiných konfliktů zkazilo až v noci opět počasí, které se umoudřilo zase až v ranních hodinách. Z tohoto důvodu a hlavně malé konkurence (odstupy byly už značné) většina závodníků zvolila několikahodinový odpočinek, protože jízda v gejzírech vody a kličkování ve spodní části trati mezi žábami nebylo z nejpříjemnějších.

Závodníky potkávaly jen drobné nehody, nejhorší z nich – krásný silniční lišej – byl dokonce oceněn při vložených volbách MISS, MISSÁK,… Naše vložené soutěže-ankety nedosáhly světového ohlasu, ale to snad bylo pouze skromnou účastí. Přesto anketa MISS vyvolala mnoho dohadů, kteráže to dívka bude NEJ, a tak závodnice využívaly mnoha rafinovaných úskoků, aby porotu (ostatní účastníky) co nejvíce ovlivnily. A tak nebylo divu, že vyhrála dívka, která neváhala předvést téměř všechny svoje vnady až nám ostatním bylo z toho zima. (Počasí tedy zrovna neodpovídalo seriálu “Pobřežní hlídka”).

Po závěrečném vyhodnocení jsme se rozešli s přáním shledání v dalším ročníku, který by měli podpořit tentokrát i zajímavý sponzoři zajímavými cenami.

Účastnící se osádky:

Team

– a jeho hrdinové

 ALJAŠKA Mervartová Vlaďka, Koričarová Andrea, Krátký Martin, Stehlík Vladimír, Štrůdl Pepa
 DĚČÍNŠTÍ BULLS Bárta Jiří, Bednaříkovi Kamil a Radek, Fořtová Pavlína, Stehlík Vladimír,
Stínil Dušan
 PIVO KOLO POLO BĚŽCI Janů Jan, Műller Pavel, Novák Jan, Starostašilová Renata, Valníček
Petr, Žák Jára
 COMAT
TEAM
Bělonožník Zdeněk, Jáger Jaromír, Mervartová Vlaďka, Svoboda Pavel, Štrůdl Josef, Tuček Jaroslav
 HUTNÍCI Bílek Roman, Brixová Kateřina, Hőlzl Daniel, Mareček Pavel, Thiele Pavel,
Zůzová Martina
 ČAJDA Kavovi František a Milan, Kdýr Vojtěch, Kiliková Monika, Kocichovi Danica a Igor

Konečné výsledky:

Poř.

Start. č.

Název Teamu

Počet kol

km

1

6

DĚČÍNŠTÍ BULLS

269

373,91

2

14

COMAT TEAM

224

311,36

3

7

PIVO KOLO POLO BĚŽCI

203

282,17

4

66

HUTNÍCI

173

240,47

5

13

ČAJDA

154

214,06

6

3

ALJAŠKA

80

112,20

Nejrychlejší kolo zajel překvapivě ve 269 kole závodník teamu BULLS (tedy na konci závodu) Dušan Stínil – v čase 3:17 min, tj. s průměrnou rychlostí 25,4 km/h.

Kategorie: 1997

0 komentářů

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

three + eight =

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..